شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۲۱:۰۲

سرمایه‌گذاری انگلیس بر روی تنها میدان گازی مراکش

باشگاه خبری فراساحل: یک شرکت انگلیسی فعال در میدان گازی «انوال» مراکش که در شرق این کشور واقع شده است، به دنبال افزایش سهم خود در این میدان است، تا بتواند فعالیت اکتشافی خود را در این میدان افزایش دهد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از الحیات، یک شرکت انگلیسی فعال در میدان گازی «انوال» مراکش که در شرق این کشور واقع شده است، به دنبال افزایش سهم خود در این میدان است تا بتواند فعالیت اکتشافی خود را در این میدان افزایش دهد. براساس اعلام شرکت «ساوند انرژی» بریتانیا 15 میلیون دلار برای حفر 3 چاه جدید اکتشافی در این میدان نیاز است که برای تامین این میزان سرمایه گذاری باید سهام خود را در این میدان افزایش دهد.

مدیر عملیات این شرکت تایید کرد هم اکنون به دنبال تثبیت تولید هستند و فعالیت اکتشافی در این میدان گازی نشان می‌دهد، به طور تخمینی حدود 7 تریلیون فوت مکعب در حداقل، و 34 تریلیون مکعب فوت حداکثر می توان از این میدان گاز برداشت کرد. وی اعلام کرد: پیش‌بینی قبلی نشان داد که 31 تریلیون فوت مکعب گاز پس از حفر سه حلقه چاه جدید وجود دارد. ظاهرا میدان گازی «انوال» تنها میدان گازی موجود در مراکش است و غالب انرژی این کشور از انرژی‌های تجدید پذیر تولید و استفاده می‌شود. محمد ششم، پادشاه کنونی مراکش، سال 2015 میلادی، اعلام کرد که تا سال 2030، تولید برق از منابع تجدیدپذیر تا 52 درصد در این کشور رشد می‌کند. افزون بر آن،  تولید گاز گلخانه‌ای هم تا 32 درصد در همان سال کاهش می‌یابد. این کشور همچنین با همکاری شرکت «زیمنس» آلمان، پنج نیروگاه بادی تازه ساخته است. نیروگاه‌های بادی کمک بزرگی به تولید انرژی تجدیدپذیر می‌کند.



  کد خبر : 5561
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :